Politický marketing a volební kampaně v ČR – Bc. David Passler
Bc. David Passler
Bakalářská práce
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Political marketing and Election Campaign in the Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá zhodnocením efektivnosti využití politického marketingu hnutím ANO v rámci voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2013 a na základě výstupů navrhuje doporučení ke zlepšení aplikace politického marketingu tímto hnutím v budoucích volbách. Dále se práce snaží prokázat vhodnost využití vybraných nástrojů politického marketingu hnutím ANO v rámci parlamentních voleb 2013, prostřednictvím dotazníkového …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of using political marketing by the political movement ANO during the elections in the parliament in 2013 and on the basis of the outcomes to suggest recommendations for improving the application of political marketing by this movement in the next elections. The aim is also to prove the appropriateness of the use of selected tools of political …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wmzm2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport
Quyet Ho Si -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Podnikateľské politické strany ANO a OĽANO a ich prístup k EÚ
Ivana Šabová -
Vznik a vývoj hnutí ANO2011: srovnání celostátní a lokální úrovně
Jakub Bartuška -
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Bohumil Králíček -
Výzkum politických stran: Hnutí ANO
Dominik Kupčík