Bc. David Passler
Bachelor's thesis
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Political marketing and Election Campaign in the Czech Republic
Abstract:
Práce se zabývá zhodnocením efektivnosti využití politického marketingu hnutím ANO v rámci voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2013 a na základě výstupů navrhuje doporučení ke zlepšení aplikace politického marketingu tímto hnutím v budoucích volbách. Dále se práce snaží prokázat vhodnost využití vybraných nástrojů politického marketingu hnutím ANO v rámci parlamentních voleb 2013, prostřednictvím dotazníkového …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of using political marketing by the political movement ANO during the elections in the parliament in 2013 and on the basis of the outcomes to suggest recommendations for improving the application of political marketing by this movement in the next elections. The aim is also to prove the appropriateness of the use of selected tools of political …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wmzm2/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport
Quyet Ho Si -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Podnikateľské politické strany ANO a OĽANO a ich prístup k EÚ
Ivana Šabová -
Výzkum politických stran: Hnutí ANO
Dominik Kupčík -
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Bohumil Králíček -
Vznik a vývoj hnutí ANO2011: srovnání celostátní a lokální úrovně
Jakub Bartuška