Trhy a tržiště: vídeňský Naschmarkt – Mgr. Radoslava Krylová
Mgr. Radoslava Krylová
Bakalářská práce
Trhy a tržiště: vídeňský Naschmarkt
Markets and open markets: Naschmarkt of Vienna
Anotace:
Tato práce se zabývala vztahem spotřeby a tržišť z perspektivy společenských věd, přičemž důraz byl kladen na perspektivy vlastní či blízké sociální antropologii. První kapitola ukázala, že konzumace je důležitým faktorem pro tvorbu naší identity a pro naši orientaci v sociálním světě a zároveň připomněla, že je nutné ji spatřovat v kontextu kapitalistického systému, jímž je determinována a který pomáhá …víceAbstract:
This thesis deals with relationship between consuption and marketplace from the perspective of social sciences. It lays pressure especially on perspective of social anthropology. The first chapter shows that consumption is an important factor of shaping identities and that it helps us to orientate in a social world. In also reminds us that it is necessary to see it in a context of capitalistic system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q9qqs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Jakub Grygar, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Martin Kanovský, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Humanitní environmentalistika / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Vliv pandemie koronaviru na finanční trhy
Viktor Vráblik -
Válka na Ukrajině a její vliv na globální a regionální finanční trhy
Vojtěch Fišer -
Devizové trhy, podstata a aplikace technické analýzy na devizových trzích
Tomáš Černík -
Finanční trhy z pohledu regulace
Denys Teteruk -
Vliv SARS-CoV-2 na vybrané finanční trhy
Adam Bako -
Behaviorální finance – vliv COVID-19 na kapitálové trhy
Barbora Tomíčková -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník