Bára FIALOVÁ

Bakalářská práce

Bonusový systém jako nástroj řízení loajality zákazníků

Rewards program as a tool of customer loyalty management
Anotace:
Společnost fungující na trhu B2B se potýká s problémem klesající loajality svých zákazníků, kteří lehce mění dodavatele. Na základě zkoumané literatury loajalita zákazníků úzce souvisí se vztahem mezi dodavatelskou a odběratelskou firmou a bonusovým programem pro zákazníky. Cílem práce je upravit bonusový systém ve vybrané společnosti jako nástroj řízení loajality zákazníků, který povede ke zvýšení …více
Abstract:
The company operating in the B2B market contends with the declining loyalty of the customers, who easily change suppliers. On the grounds of the studied literature, the customer loyalty and the relationship between supplier and customer and loyalty bonus programs are closely connected. The purpose of this bachelor thesis is to adjust the loyalty bonus program of chosen company as a tool of loyalty …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FIALOVÁ, Bára. Bonusový systém jako nástroj řízení loajality zákazníků. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management