Bonusový systém jako nástroj řízení loajality zákazníků – Bára FIALOVÁ
Bára FIALOVÁ
Bakalářská práce
Bonusový systém jako nástroj řízení loajality zákazníků
Rewards program as a tool of customer loyalty management
Anotace:
Společnost fungující na trhu B2B se potýká s problémem klesající loajality svých zákazníků, kteří lehce mění dodavatele. Na základě zkoumané literatury loajalita zákazníků úzce souvisí se vztahem mezi dodavatelskou a odběratelskou firmou a bonusovým programem pro zákazníky. Cílem práce je upravit bonusový systém ve vybrané společnosti jako nástroj řízení loajality zákazníků, který povede ke zvýšení …víceAbstract:
The company operating in the B2B market contends with the declining loyalty of the customers, who easily change suppliers. On the grounds of the studied literature, the customer loyalty and the relationship between supplier and customer and loyalty bonus programs are closely connected. The purpose of this bachelor thesis is to adjust the loyalty bonus program of chosen company as a tool of loyalty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIALOVÁ, Bára. \textit{Bonusový systém jako nástroj řízení loajality zákazníků}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/j670c6/.
Jak správně citovat práci
FIALOVÁ, Bára. Bonusový systém jako nástroj řízení loajality zákazníků. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita partnerského vztahu rodičů ve vztahu k subjektivní pohodě jejich dětí
Michaela Drozdová -
Kvalita vztahu mezi sourozenci a juvenilní delikvence
Aneta Horáková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného podniku
Sabina Bartošová