Organizační a procesní aspekty tvorby a propagace produktu cestovního ruchu (na příkladu cykloturistiky v JMK) – Ing. Martina Jaňurová
Ing. Martina Jaňurová
Bachelor's thesis
Organizační a procesní aspekty tvorby a propagace produktu cestovního ruchu (na příkladu cykloturistiky v JMK)
The Organizational and procedual aspects of the creation and promotion of the tourism product (on example cycling in South Moravia Region)
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá zjištěním postoje vybraných aktérů cestovního ruchu působících na území Jižní Moravy k provozování, propagaci a rozvoji cyklotras. Prostřednictvím strukturovaných rozhovorů se zjišťuje, jakým způsobem mezi sebou tyto subjekty spolupracují a jak hluboká je jejich provázanost a kooperace. Tyto rozhovory také vedou k získání informací, jak se právě tyto subjekty staví k tvorbě …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the attitutde of particular participant who play role in tourism in South Moravia. It is focused on the investigation of the coopertion between participants, their interaction and on the depth of their integration and coordiation which this relationships contains. The whole analysis is supported with structured interviews which provide essential information and also demonstrate …viacKľúčové slová
cestovní ruch návštěvník cykloturistika destinace destinační management destinační marketing produkt cestovního ruchu propagace produktu cestovního ruchu partnerství tourism visitor biking destination destination management destination marketing tourism product tourism product promotion partnership
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z083z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Bobková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAŇUROVÁ, Martina. \textit{Organizační a procesní aspekty tvorby a propagace produktu cestovního ruchu (na příkladu cykloturistiky v JMK)}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Economics and Administration. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/j68gky/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální trendy v tvorbě produktu cestovního ruchu – návrh produktu pro destinaci jižní Morava
Veronika Padevětová -
Zážitkový cestovní ruch v České republice a možnost jeho propagace pro zahraniční klientelu
Barbora Voříšková -
Potenciál lázeňství jako produktu cestovního ruchu v České republice
František Bulva -
Produkty cestovního ruchu pro trh Skandinávie a Finsko
Kristýna Sabolová -
LAUNCH NOVÉHO PRODUKTU NA TRH – DOPLNĚK STRAVY
Michaela Řehulová -
Tvorba produktu seniorského cestovního ruchu
Denisa Karabová -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Community based product – metodika tvorby produktu, specifika, case study
Anna Tichá