Elektronické obchodování-případová studie – Ing. Petr Wagner
Ing. Petr Wagner
Bakalářská práce
Elektronické obchodování-případová studie
Electronic commerce - case study
Anotace:
Bakalářská práce „Elektronické obchodování – případová studie“ ve svých třech částech textu pojednává o historii a dnešním stavu v oblasti elektronického podnikání. V první kapitole popisuje text historii elektronického podnikání. Podstatná část kapitoly je také věnována přehledu oblastí dnešního elektronického podnikání a jeho stavu. To je ilustrováno na několika konkrétních případech z komerční praxe …víceAbstract:
The text „Electronic commerce – case study“ consist of three chapters which are describing what is electronic business about. The first chapter takes closer look into the history of electronic business. Also important part of the text is about electronic business in nowdays. There is a few case studies about todays e-business. The chapter two is brief encounter with history and development of XML. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z76i9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 7. 2007
- Vedoucí: Ing. Arnošt Svoboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomické informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Návrh informačního systému pro elektronické podnikání ve službách na podkladě konceptu ITIL.
Ameen Al-Shamri -
Elektronické nakupování v České republice
Ondřej Mádr -
Model plateb elektronického podnikání
Martina Čičatková -
Elektronické podnikání v praxi
Kateřina ZELDOVÁ -
Electronic Commerce Development in China
Pengcheng Ma -
Value-added Tax on private goods in the electronic commerce market of the European Union
Thomas Simančík -
Effect of e-commerce on small-sized companies in the Czech Republic
Mariya Shin