Michal BERGER

Bakalářská práce

Osobnost učitele - využití zpětnovazebních informací při rozvíjení osobnosti učitele

A teacher's personality - using feedback in the development of a teacher's personality
Anotace:
Cílem práce je vymezení učitelské profese z pohledu získaných teoretických poznatků, se zaměřením na stručný historický vývoj profese, typologie učitelů, prestiže, myšlení a postoje učitelů, charakteristiky osobnosti učitele a vztah učitele a žáka. Snahou je získat primární informace o učitelské profesi, vlivu osobnosti učitele na vzdělávací proces a analyzovat vztah žáka k učiteli v současné době …více
Abstract:
The goal of the work is to determine the teaching profession from the point of view of theoretical information. We will focus on a brief historical evolution of the profession, typology of teachers, prestige, thinking and attitude of teachers, characterization of the teacher´s personality and relation between teacher and student. Our quest is to get primary information about teaching profession, about …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2005
Zveřejnit od: 6. 4. 2005
Identifikátor: 810

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BERGER, Michal. Osobnost učitele - využití zpětnovazebních informací při rozvíjení osobnosti učitele. Brno, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 04. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 4. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institut
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.