Markéta Kubíková
Bakalářská práce
Personální marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Personální marketing" je analýza uplatňování personálního marketingu ve dvou konkrétních podnicích (v průmyslových podnicích), jejich porovnání a následný návrh na snížení nedostatků. V teoretické části je definován personální marketing, dále související pojmy jako značka zaměstnavatele a společenská odpovědnost firem, dále pak personální činnosti, které souvisejí s personálním …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis „Personnel Marketing" is the analysis of the ap-plication of the personal marketing in two specific enterprises (in industrial enter-prises), their comparison and the subsequent proposal to reduce the deficiencies. In the theoretical part is defined personnel marketing, related concepts as employer brand and social responsibility of companies, as well as personnel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/j75xvr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2017
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman -
Corporate Social Responsibility and the Performance of Firms in Ghana: (The case of Selected Firms.)
Nda Kpanyi Agyefi Kwame -
The translation of selected texts from the field of corporate social responsibility with a commentary and glossary
Jana NEUŽILOVÁ -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
CSR strategies of MNCs: The case of pharmaceutical companies
Elina Likhova -
Social Responsibility and its Impact on the Competitiveness of Companies in the International Environment
Tereza Marková -
Circular Economy as a Part of Corporate Social Responsibility Policy in Different-sized Companies
Štěpán Volek