Markéta Kubíková

Bakalářská práce

Personální marketing

Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Personální marketing" je analýza uplatňování personálního marketingu ve dvou konkrétních podnicích (v průmyslových podnicích), jejich porovnání a následný návrh na snížení nedostatků. V teoretické části je definován personální marketing, dále související pojmy jako značka zaměstnavatele a společenská odpovědnost firem, dále pak personální činnosti, které souvisejí s personálním …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis „Personnel Marketing" is the analysis of the ap-plication of the personal marketing in two specific enterprises (in industrial enter-prises), their comparison and the subsequent proposal to reduce the deficiencies. In the theoretical part is defined personnel marketing, related concepts as employer brand and social responsibility of companies, as well as personnel …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/j75xvr/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty