Využití trendů marketingové komunikace v praxi rodinné firmy Výhrostroj.cz, s.r.o. – Bc. Klára Vojáčková
Bc. Klára Vojáčková
Bachelor's thesis
Využití trendů marketingové komunikace v praxi rodinné firmy Výhrostroj.cz, s.r.o.
Utilization trends in marketing communications practice family company Výhrostroj.cz, s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci rodinné firmy Výhrostroj.cz, s.r.o. vůči externím zákazníkům. Zvolila jsem si toto téma z důvodu rozšíření svých znalostí a zájmu o prozkoumání oblasti rodinného podnikání a marketingové komunikace, která je v současnosti velmi diskutovaná a aktuální. Věřím, že na základě získaných poznatků pomohu firmě v jejím rozvoji, ve zviditelnění, v konečném …viacAbstract:
This work is focused on marketing communications firm family Výhrostroj.cz, Ltd. to external customers. I chose this topic because expand your knowledge of interest to explore areas of family business and marketing communications, with which is currently being hotly debated current. I believe that, based on acquired knowledge will help firms in the development of visibility, ultimately to increase …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aild2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop
Markéta Šťastná -
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ -
Online podnikání - možnosti vydělávání peněz v dnešní online době
Daniel Prouza -
Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie
Štěpán PROKEŠ -
Online marketing v kosmetickém průmyslu
Lucie Plecháčová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková