Natálie MATOCHOVÁ
Bakalářská práce
Geometrická abstrakce
Geometric abstraction
Anotace:
Pro svou bakalářskou práci jsem si zvolila téma geometrická abstrakce, v které jsem se snažila zachytit dění na autobusové zastávce v různých časových úsecích. Každý obraz je malovaný v jiné barvě a jejich odstínech. Tyto barvy mají znázorňovat různé části dne. V teoretické části se zabývám historií abstraktního umění, geometrickou abstrakcí a také malíři, kteří mě v tomto směru inspirovali svými obrazy …víceAbstract:
For my bachelor's thesis I chose the theme of geometric abstraction. I tried to capture the action at the bus stop in different time periods. Each image is painted in a different colour and their shades. These colours are meant to represent different parts of the day. In the theoretical part I discuss the history of abstract art, geometric abstraction and also the painters who inspired me in this direction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Koudela, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATOCHOVÁ, Natálie. Geometrická abstrakce. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná výchova pro SŠ a ZUŠ se zaměřením na vzdělávání / Výtvarná výchova pro střední školy a základní umělecké školy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská