Kateřina CHALUPOVÁ

Bakalářská práce

Vliv reklamy na spotřebitele

Influence of selected consumer advertising
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit povědomí a účinnosti reklamního letáku na spotřebitele. Každý z nás se již alespoň jednou setkal s reklamním letákem a alespoň jednou slyšeli větu: ?Leták je jen zbytečné kácení stromů? nebo ?Leták je zbytečný?. Ale je to pravda? Abychom zjistili, cíl této bakalářské práce a zda se vyplatí podnikům investovat do tohoto reklamního prostředku, provedli jsme výzkum …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis was to determine the awareness and effectiveness of advertising leaflet on consumers. Each of us are met already at least once with the advertising leaflet and at least once heard the phrase: ?leaflet is just unnecessary felling of trees? or ?leaflet is unnecessary?. But it is true? To find out, the aim of this bachelor's thesis and whether businesses invest in this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHALUPOVÁ, Kateřina. Vliv reklamy na spotřebitele. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakulta

JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses j78pxu j78pxu/2
6. 5. 2013
Složky
Soubory
Bulánová, L.
8. 5. 2013
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.