Komunikační strategie internetového obchodu Cigarette.cz – Bc. Petra WINKLEROVÁ
Bc. Petra WINKLEROVÁ
Master's thesis
Komunikační strategie internetového obchodu Cigarette.cz
Communication Strategy of Online Shop Cigarette.cz
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na téma komunikační strategie internetového obchodu Ciga-rette.cz. Jejím cílem je navrhnout na základě kvalitně provedených marketingových analýz funkční a cenově přijatelnou komunikační strategii. Teoretická část se věnuje získání poznatků z oblasti e-commerce, internetového marketingu, marketingových analýz a platné legislativy. Praktická část analyzuje konkurenční prostředí …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on communication strategies of online shop Cigarette.cz. The goal of the thesis is to design efficient and affordable communication strategy based on the deep-dive marketing analysis. The theoretical part summarizes the learning about e-commerce, Internet marketing, marketing analysis and relevant legislation. The practical part analyzes the competitive environment in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Accessible from:: 18. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WINKLEROVÁ, Petra. \textit{Komunikační strategie internetového obchodu Cigarette.cz}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/j7rsmo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
WINKLEROVÁ, Petra. Komunikační strategie internetového obchodu Cigarette.cz. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Využití nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu v rámci obchodního modelu B2C
Karel Růžička -
Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
Pavel Sedláček -
On-line marketingová komunikace e-shopu Mamtex.cz
Adéla Rošková -
E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení.
Anastasiya Oshchepkova -
Využití Google Analytics v on-line marketingu
Kateřina Čapková -
E-Commerce Marketing Strategy and Channels: Alibaba Group Case Study
Bin Ma -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová