Nákupné správanie tehotných žien na trhu s potravinami na Slovensku – Bc. Andrea Čuchranová
Bc. Andrea Čuchranová
Diplomová práce
Nákupné správanie tehotných žien na trhu s potravinami na Slovensku
Nákupní chování těhotných žen na trhu s potravinami na Slovensku
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním těhotných žen na trhu s potravinami na Slovensku. Cílem práce je navrhnout doporučení pro prodejce působící na sledovaném trhu, které by mohly vést ke zvýšení zákaznického komfortu a ulehčení nákupů těhotným ženám. K naplnění cíle je potřebné charakterizovat nákupní chování těhotných žen, identifikovat faktory, které jej ovlivňují, a také odhalit problémy …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the grocery shopping behavior of pregnant women in Slovakia. The aim of the thesis is to propose recommendations for the retailers in the grocery market, which could lead to increased comfort and shopping facilitation for the pregnant women customers. To achieve this aim, it is necessary to define the shopping behavior of pregnant women, identify the factors that affect …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá nákupným správaním tehotných žien na trhu s potravinami na Slovensku. Cieľom práce je navrhnúť odporúčania pre predajcov pôsobiacich na sledovanom trhu, ktoré by mohli viesť k zvýšeniu zákazníckeho komfortu a uľahčeniu nákupov tehotným ženám. K naplneniu cieľa je potrebné charakterizovať nákupné správanie tehotných žien, identifikovať faktory, ktoré ho ovplyvňujú a tiež odhaliť …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní a investiční vztahy České republiky a Japonska
Dušan Adamovský -
Možnosti využití industriálních brownfields pro rozvoj kulturních a vzdělávacích aktivit - případová lokalita Baťova institutu (budovy č. 14 a 15) ve Zlíně
Jakub Janečka -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu
Simona Gavendová -
Udržitelné formy nákupního chování mladé populace se zaměřením na současné trendy v oblasti módy
Stela Bogáňová -
Nákupné správanie mužov na trhu s módou
Natália Káčerová -
Vplyv súčasných svetových problémov na nákupné rozhodovanie a správanie vybranej skupiny respondentov
Eva Hajdáková