Martina BURKOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikace ve výtvarné výchově
Communication in art education
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komunikací ve výtvarné výchově, především hledá odpověď na otázku, jak by měla vypadat adekvátní komunikace s dětmi během hodin výtvarné výchovy. Dále se závěrečná práce zabývá zásadními pojmy z oblasti výtvarné výchovy, rozvoje kreativity a motivace ve vzdělávacím prostředí. Bakalářská práce poukazuje na to, jak by měl učitel výtvarné výchovy zvládnout náročné situace, běžné …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with communication in art education, especially looking for an answer to the question of what adequate communication with children should look like during art education classes. Furthermore, the final work deals with the basic concepts of art education, development of creativity and motivation in the educational environment. The bachelor's thesis points out how an art teacher …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. et Mgr., BcA. Marie Bajnarová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BURKOVÁ, Martina. Komunikace ve výtvarné výchově. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-cj-vv-15
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Komunikace a integrace ve výtvarných a performativních aktivitách. Tvorba specifických sociálních situací směřujících k inkluzi mentálně hendikepovaných prostřednictvím výtvarně tvůrčích aktivit.
Hana PEJČOCHOVÁ -
Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku
Olga Cvrkalová -
Vizuální komunikace ve městském prostoru
Jaroslava SIKOŇOVÁ -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK