Porozumění čtenému textu u žáků mladšího školního věku s ohledem na jejich mentální vývoj. – Karolína ŠEBKOVÁ
Karolína ŠEBKOVÁ
Diplomová práce
Porozumění čtenému textu u žáků mladšího školního věku s ohledem na jejich mentální vývoj.
Reading comprehension among primary school pupils with regard to their mental development.
Anotace:
V diplomové práci s názvem Porozumění čtenému textu u žáků mladšího školního věku s ohledem na jejich mentální vývoj jsme zaměřili svoji pozornost zejména na problematiku čtenářské gramotnosti ve vztahu k porozumění čtenému textu, a to porovnáním v běžných základních školách a školách alternativních, waldorfského typu. Vzhledem k tomu, že téma problematiky alternativních škol je v posledních letech …víceAbstract:
This work named The Read Text Understanding of Younger School Aged Children According to Their Mental Evolution is mainly focused on the literacy problems in relation to the read text understanding, namely with comparing basic and alternative (waldorf) schools. Whereas the topic of alternative schools' issues is very discussed in these days, we decided to compare the results of completely different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEBKOVÁ, Karolína. \textit{Porozumění čtenému textu u žáků mladšího školního věku s ohledem na jejich mentální vývoj.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/j8n0py/.
Jak správně citovat práci
ŠEBKOVÁ, Karolína. Porozumění čtenému textu u žáků mladšího školního věku s ohledem na jejich mentální vývoj.. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vyučovací metody a formy ovlivňující proces výuky prvopočátečního čtení a čtenářskou gramotnost začínajících čtenářů
Dana KUBEŠOVÁ -
Začlenění ´The Reading Intervention Programme´ (Program pro pomoc nácviku čtení) mezi metody ke zlepšení čtení u žáků mladšího školního věku.
Irena HANOUSKOVÁ -
Podpora zájmu o čtení u žáků mladšího školního věku ve spolupráci s rodinou a další veřejností
Irena DIVIŠOVÁ -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Tematika gender v knihách pro děti mladšího školního věku
Nikola Maceková -
Role otců při výchově dětí mladšího školního věku
Markéta Ježová -
Fenomén sebepoškozování očima dětí staršího školního věku
Pavlína Honsová -
Rozvoj jazykových schopností v anglickém jazyce u žáků mladšího školního věku se specifickými poruchami učení
Zuzana Lindovská