Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan – Eva JUŘENOVÁ
Eva JUŘENOVÁ
Bakalářská práce
Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan
Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan
Abstract:
ABSTRACT The aim of the first part of this bachelor thesis is to map a developement of demarketing strategies and activities. Although the term ?demarketing? is not well-known, its activities can be used in many areas of business and non-profit sphere. The non-profit sphere and areas of social advertising are analysed in the second part of this work. Australian and American anti-smoking campaigns are …víceAbstract:
ABSTRAKT První část této bakalářské práce si klade za cíl zmapovat vývoj demarketingových strategií a aktivit. Poukázat na to, že ač je pojem ?demarketing? pojmem relativně neznámým, jeho působení lze využít v mnoha oblastech obchodní i neziskové sféry. Právě neziskové sféře a oblasti sociální reklamy se věnuji v analytické části. Analytická část se zabývá Australskou a Americkou kampaní proti kouření …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
19532
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUŘENOVÁ, Eva. Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi