Interkulturní management v době globalizace – Natálie Badie
Natálie Badie
Bakalářská práce
Interkulturní management v době globalizace
Intercultural management in the times of globalization
Anotace:
Cílem bakalářské práce nesoucí název ,,Interkulturní management v době globalizace" je analýza příčin a podstaty interkulturizace dnešního světa a analýza specifik práce manažera působícího v interkulturním prostředí. Práce se soustředí zejména na hloubkovou analýzu integračního procesu aliance Renault-Nissan. Výstupem je manuál pro globální manažery pohybující se v mezinárodním prostředí. Teoretická …víceAbstract:
The purpose ofthis thesis titled "Intercultural Management in the Times of Globalization" is to conduct an analysis of the intercultural management fundamentals and work specifics of a global manager who is operating on an international level. In particular, I have focused on the unique success of the Renault-Nissan Alliance in the automotive industry. The outcome of this thesis should provide a manual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47344
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Emil Antušák
- Oponent: Ladislav Hartman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47344
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Intercultural Communication Challenges in Learning Chinese as a Second Language
Gabriela Gábrišová -
Intercultural Communication and International Relations: An analysis of Chinese, American and Arabic cultures
Alicia Alejandra Aguiar Leiva -
Perception in Intercultural Communication
Kateřina Šánková -
Intercultural communication in the management of tourism
Zdeněk Hofman -
Role of intercultural communication in hospitality industry: Swiss hospitality meeting the culture of the Gulf State
Vazifa Imanova -
Time Perception across Cultures and Its Impact on Intercultural Business Communication
Tatiana Vajzerová -
Culture Shock as a Barrier to Intercultural Business Communication
Lujza Čajková