Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině – Veronika POKORNÁ
Veronika POKORNÁ
Bakalářská práce
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Specifics of work with students with special individual plan at after school club
Anotace:
V posledních letech se ve vzdělávání uplatňuje tendence inkluze neboli snaha o co největší míru začlenění jedinců s postižením mezi intaktní společnost. Ve své bakalářské práci se zaměřuji na metody práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) ve školních družinách. V teoretické části popisuji pojmy: žák se SVP, inkluzivní vzdělávání a školní družiny, se kterými pak pracuji v praktické …víceAbstract:
In last years is in education used proccess of inclusion - effort of as big as possible integration people with special needs in to the intact society. In my bachelor thesis I focus on methods of work with pupils with special individual plan in afterschool clubs. In the theoretical part I deficne concepts: pupils with special individual plan, inklusive education and afterschool clubs, with which I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Veronika. Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA