Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk – Mgr. Ondřej HODÁLIK
Mgr. Ondřej HODÁLIK
Master's thesis
Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk
Communication strategies of company Ringier ČR, a.s., focused on daily newspaper Blesk
Anotácia:
Diplomová práce ukazuje komunikační strategie, které se vytvářejí a aplikují ve vydavatelství Ringier ČR a.s. a konkrétně v nejčtenějším deníku v ČR. Předkládá jejich zhodnocení a návrhy změn, v reklamě, komunikaci se čtenáři i obchodními partnery či v distribuci. Vysvětluje funkci a činnost oddělení, které se na marketingových aktivitách podílejí. Praktická část ukazuje také srovnání s konkurencí …viacAbstract:
This thesis presents communication strategies, which are created and applied by publishing company Ringier ČR, a.s., specifically by the most popular newspaper in the Czech Repub-lic. It presents their appraisal and recommendation concerning changes - for advertising, communication with readers, B2B or for distribution. It explains function and activities of all departments participating in marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2762
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HODÁLIK, Ondřej. \textit{Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/j8xq7x/.
Jak správně citovat práci
HODÁLIK, Ondřej. Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Práce na příbuzné téma
-
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Komunikační strategie firmy se zaměřením na Public Relations
Klára Votavová -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
Nástroje PR jako nedílná součást komunikační strategie firmy
Irena Navrátilová -
Public relations ve státní správě: Komunikační strategie Prahy 3
Martina Kunová -
Public Relations jako nástroj komunikační strategie neziskových organizací
Lenka PARCHAŃSKI -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova