Mgr. Ondřej HODÁLIK

Master's thesis

Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk

Communication strategies of company Ringier ČR, a.s., focused on daily newspaper Blesk
Anotácia:
Diplomová práce ukazuje komunikační strategie, které se vytvářejí a aplikují ve vydavatelství Ringier ČR a.s. a konkrétně v nejčtenějším deníku v ČR. Předkládá jejich zhodnocení a návrhy změn, v reklamě, komunikaci se čtenáři i obchodními partnery či v distribuci. Vysvětluje funkci a činnost oddělení, které se na marketingových aktivitách podílejí. Praktická část ukazuje také srovnání s konkurencí …viac
Abstract:
This thesis presents communication strategies, which are created and applied by publishing company Ringier ČR, a.s., specifically by the most popular newspaper in the Czech Repub-lic. It presents their appraisal and recommendation concerning changes - for advertising, communication with readers, B2B or for distribution. It explains function and activities of all departments participating in marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2762

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HODÁLIK, Ondřej. Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.