Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram – Nikola Bajerová
Nikola Bajerová
Bachelor's thesis
Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram
Using Influencers for Marketing Campaigns on Social Network Instagram
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram. Klade si za cíl zjistit, jak by měly probíhat správně nastavené marketingové kampaně na sociální síti Instagram, do kterých je zapojen i influencer. Výzkum je založen na hloubkových rozhovorech realizovaných se sedmi influencerkami, které se v tomto odvětví marketingu pohybují dlouhodobě …moreAbstract:
This thesis aims at the topic of usage of influencers in marketing campaigns on the social network Instagram. Goal of this thesis is to find out how a properly set up marketing campaign should work on Instagram when influencer is involved. The reseach is based on individual interviews with six influencers who have been working in the marketing industry for a long time. Based on the results, an evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAJEROVÁ, Nikola. \textit{Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/j8yk9c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bajerová, Nikola. Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Dezinformační kampaně, sociální sítě a pozitivní závazky státu
Robert Nersesjan