Připravenost učitelek mateřských škol na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami – Adéla Kozáková
Adéla Kozáková
Bachelor's thesis
Připravenost učitelek mateřských škol na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Readiness of Kindergarten Teachers to Educate Children with Special Educational Needs
Abstract:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se připraveností učitelek mateřských škol na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části se pozornost zaměřuje na dítě se speciálními vzdělávacími potřebami, na specifika vzdělávání těchto dětí a na samotné učitelky mateřských škol a jejich přípravu na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktická …moreAbstract:
The bachelor thesis is conducted with the emphasis on the theoretical and empirical character, and is centered around the readiness of kindergarten teachers with the main focus on educating children with special educational needs. The theoretical part mainly studies children with special needs and the specific details of educational practices including the unique academic approach by the kindergarten …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOZÁKOVÁ, Adéla. \textit{Připravenost učitelek mateřských škol na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2024. Available from: https://theses.cz/id/j9316p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kozáková, Adéla. Připravenost učitelek mateřských škol na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v 1. třídě běžné základní školy z pohledu pedagoga
Barbora Davidová -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová