Rozbor vzájemných vazeb komunikačního mixu v souvislosti s rozpočtem neziskové organizace – Ing. David Holý
Ing. David Holý
Diplomová práce
Rozbor vzájemných vazeb komunikačního mixu v souvislosti s rozpočtem neziskové organizace
The analysis relationships of communication mix in context of the budget non-profit organization
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na možnost aktivního zapojení komunikačního mixu do činnosti neziskové organizace s cílem stanovení rozpočtu. Jedná se o organizaci ČVUT v Praze, Správy účelových zařízení. Práce obsahuje teoretické části, které poslouží v další části k analýze a stanovení rozpočtu. Praktická část se, na základě marketingových analýz z marketingového prostředí, zabývá formulováním návrhů …víceAbstract:
The thesis is focused on marketing (communication mix) usage in non-profit organization. Theoretical part enclose essential problem spheres - defines non-profit sector, marketing conception and specifics of marketing usage in general public sector and considers of marketing strategy. Practical part pays attention to extensional non-profit organization Czech Technical University in Prague, Service facilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLÝ, David. \textit{Rozbor vzájemných vazeb komunikačního mixu v souvislosti s rozpočtem neziskové organizace}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/j9i7qu/.
Jak správně citovat práci
Holý, David. Rozbor vzájemných vazeb komunikačního mixu v souvislosti s rozpočtem neziskové organizace. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová