Adaptační program podporující vstup do základní školy. – Tereza PŠONDROVÁ, DiS.
Tereza PŠONDROVÁ, DiS.
Diplomová práce
Adaptační program podporující vstup do základní školy.
Adaptation program to support entry into primary school.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na adaptační program, který by měl podpořit děti ve snadnějším vstupu do základní školy. V teoretické části je rozpracována charakteristika dítěte předškolního věku, dítě mladšího školního věku, charakteristika předškolního a školního zařízení, aspekty spojené s nástupem do školy, rodina a její vliv na dítě. Obsahem praktické části je týdenní adaptační program, který byl …víceAbstract:
The thesis is focused on an adaptation programme which should support children in an admission to primary school. In the theoretical part I am talking about the characteristics of a pre-school child and a gradechool child, the characteristics of a preschool and a gradeschool facility, the aspects which acompanies the primary school admission and also the family and its influence on the child. The content …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŠONDROVÁ, Tereza. Adaptační program podporující vstup do základní školy.. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Ambidextrie a její reedukace v předškolním a mladším školním věku
Andrea Kotoulková -
Pojetí rodiny u dětí a dospívajících: prekoncepty rodiny, matky a otce vzhledem k věku, pohlaví a etnické příslušnosti
Kateřina HOMOLOVÁ -
Formy a rozsah logopedické péče v prvních a druhých třídách vybraných základních škol v Hradci Králové a Pardubicích
Veronika Strouhalová -
DĚTI A SMRT - PRÁCE S DĚTMI A KONTEXTEM SMRTI, PŘI VÝCHOVĚ A V OBDOBÍ PO ZTRÁTĚ BLÍZKÉ OSOBY
Alžběta TUČKOVÁ -
Využití prvků rytmické gymnastiky a aerobiku u dětí předškolního a mladšího školního věku
Michaela Betlachová -
Bilingualism and Interference: A Corpus-based Linguistic Analysis of Bilingual Children’s Speech in a Czech-English Environment
Lucie Olijnyková -
Pohybová aktivita a obezita dětí v předškolním a mladším školním věku ve vybraných mateřských a základních školách v Jeseníku a Lipová-lázně
Lenka MONDEKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva