Bc. Filip Procházka
Master's thesis
Měření on-line marketingových kampaní
Measuring the on-line marketing campaigns
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou měření on-line marketingové kampaně firmy Zenfit. Měření probíhá na realizované kampani, která probíhala výhradně na sociální síti Facebook. Hlavním cílem práce je na základě analýzy z měření určit chování potenciálních zákazníků, podle kterého by se daly optimalizovat další marketingové aktivity firmy, vedoucí k většímu počtu registrovaných a platících zákazníků …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the measurement of Zenfit's online marketing campaigns. Measurements take place on campaign that was implemented exclusively on the Facebook social network. The main objective of the work is to determine the behavior of potential customers, which would allow optimization of other marketing activities of the company leading to more registered and paying customers. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/j1h9k/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2017
- Supervisor: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
- Reader: Ing. Vladimír Nulíček, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Detection, Extraction and Measurement of the Contour and Circumference of the Metacarpal Bones in X-rays of the Human Hand
Matej Otčenáš -
Měření on-line marketingových kampaní
Zbyněk Lukáš -
Měření on-line marketingových kampaní
Michaela Kadeřábková -
Měření on-line marketingových kampaní
Tereza Zloská -
On-line marketingová strategie CA KamTam s.r.o.
Michaela Dvořáková -
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Interactive web application for process mining analysis
Otakar Hirš