Bc. Filip Procházka

Master's thesis

Měření on-line marketingových kampaní

Measuring the on-line marketing campaigns
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou měření on-line marketingové kampaně firmy Zenfit. Měření probíhá na realizované kampani, která probíhala výhradně na sociální síti Facebook. Hlavním cílem práce je na základě analýzy z měření určit chování potenciálních zákazníků, podle kterého by se daly optimalizovat další marketingové aktivity firmy, vedoucí k většímu počtu registrovaných a platících zákazníků …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the measurement of Zenfit's online marketing campaigns. Measurements take place on campaign that was implemented exclusively on the Facebook social network. The main objective of the work is to determine the behavior of potential customers, which would allow optimization of other marketing activities of the company leading to more registered and paying customers. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 8. 2017
  • Supervisor: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
  • Reader: Ing. Vladimír Nulíček, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní