Bc. Filip Procházka

Master's thesis

Měření on-line marketingových kampaní

Measuring the on-line marketing campaigns
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou měření on-line marketingové kampaně firmy Zenfit. Měření probíhá na realizované kampani, která probíhala výhradně na sociální síti Facebook. Hlavním cílem práce je na základě analýzy z měření určit chování potenciálních zákazníků, podle kterého by se daly optimalizovat další marketingové aktivity firmy, vedoucí k většímu počtu registrovaných a platících zákazníků …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the measurement of Zenfit's online marketing campaigns. Measurements take place on campaign that was implemented exclusively on the Facebook social network. The main objective of the work is to determine the behavior of potential customers, which would allow optimization of other marketing activities of the company leading to more registered and paying customers. The …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2017
  • Vedúci: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
  • Oponent: Ing. Vladimír Nulíček, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní