Měření on-line marketingových kampaní – Bc. Filip Procházka
Bc. Filip Procházka
Diplomová práce
Měření on-line marketingových kampaní
Measuring the on-line marketing campaigns
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou měření on-line marketingové kampaně firmy Zenfit. Měření probíhá na realizované kampani, která probíhala výhradně na sociální síti Facebook. Hlavním cílem práce je na základě analýzy z měření určit chování potenciálních zákazníků, podle kterého by se daly optimalizovat další marketingové aktivity firmy, vedoucí k většímu počtu registrovaných a platících zákazníků …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the measurement of Zenfit's online marketing campaigns. Measurements take place on campaign that was implemented exclusively on the Facebook social network. The main objective of the work is to determine the behavior of potential customers, which would allow optimization of other marketing activities of the company leading to more registered and paying customers. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j1h9k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
- Oponent: Ing. Vladimír Nulíček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Detection, Extraction and Measurement of the Contour and Circumference of the Metacarpal Bones in X-rays of the Human Hand
Matej Otčenáš -
Měření on-line marketingových kampaní
Zbyněk Lukáš -
Měření on-line marketingových kampaní
Michaela Kadeřábková -
Měření on-line marketingových kampaní
Tereza Zloská -
On-line marketingová strategie CA KamTam s.r.o.
Michaela Dvořáková -
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Interactive web application for process mining analysis
Otakar Hirš