Návrh komunikační a informační strategie pro Českou asociaci létajícího disku – Radka Balážová
Radka Balážová
Bakalářská práce
Návrh komunikační a informační strategie pro Českou asociaci létajícího disku
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou České Asociace Létajícího disku. Obsahuje teoretickou část shrnující význam marketingové komunikace pro neziskovou organizaci a postup při vytváření komunikační strategie firmy. Zahrnuje marketingovou situační analýzu organizace, analýzu jejích informačních zdrojů, hodnotí povědomí jejích členů o činnosti organizace. Povědomí veřejnosti o existenci sportů, které tato organizace …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55145
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2016
- Vedoucí: Radka Smrtková
- Oponent: Helena Kučerová, Jan Nováček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55145
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Podnikové informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace
Andrey Galstyan -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová