Jiří Krupa

Bakalářská práce

Komunikační strategie Greenpeace ČR

Communication strategy of Greenpeace CZ
Anotace:
Cílem práce je sestavit obraz vybraných kampaní Greenpeace ČR tak, aby bylo možno mezi nimi rozhodnout, která z vybraných kampaní je nejúspěšnější na poli komunikační strategie. Způsobem pro dosažení cíle práce je v první řadě nalezení opěrných bodů v teoretické části, které pomohou odpovědět na otázku, jak by měla vypadat efektivní komunikační strategie. V druhé části práce je provedena analýza jednotlivých …více
Abstract:
The main aim of this paper is to create image of selected campaigns of Greenpeace CZ. With this image is author trying to achieve certain platform to decide which of the selected campaigns are the most effective in context of its communication strategies. The way this is decided is first to find supporting facts in theoretical part to be able to find support for this question. In the second part the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2012
  • Vedoucí: Vladimíra Říhová
  • Oponent: Jan Šmíd

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30061

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství