Jiří Krupa

Bachelor's thesis

Komunikační strategie Greenpeace ČR

Communication strategy of Greenpeace CZ
Abstract:
Cílem práce je sestavit obraz vybraných kampaní Greenpeace ČR tak, aby bylo možno mezi nimi rozhodnout, která z vybraných kampaní je nejúspěšnější na poli komunikační strategie. Způsobem pro dosažení cíle práce je v první řadě nalezení opěrných bodů v teoretické části, které pomohou odpovědět na otázku, jak by měla vypadat efektivní komunikační strategie. V druhé části práce je provedena analýza jednotlivých …more
Abstract:
The main aim of this paper is to create image of selected campaigns of Greenpeace CZ. With this image is author trying to achieve certain platform to decide which of the selected campaigns are the most effective in context of its communication strategies. The way this is decided is first to find supporting facts in theoretical part to be able to find support for this question. In the second part the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 2. 2012
  • Supervisor: Vladimíra Říhová
  • Reader: Jan Šmíd

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30061

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství