Jiří Krupa
Bachelor's thesis
Komunikační strategie Greenpeace ČR
Communication strategy of Greenpeace CZ
Abstract:
Cílem práce je sestavit obraz vybraných kampaní Greenpeace ČR tak, aby bylo možno mezi nimi rozhodnout, která z vybraných kampaní je nejúspěšnější na poli komunikační strategie. Způsobem pro dosažení cíle práce je v první řadě nalezení opěrných bodů v teoretické části, které pomohou odpovědět na otázku, jak by měla vypadat efektivní komunikační strategie. V druhé části práce je provedena analýza jednotlivých …moreAbstract:
The main aim of this paper is to create image of selected campaigns of Greenpeace CZ. With this image is author trying to achieve certain platform to decide which of the selected campaigns are the most effective in context of its communication strategies. The way this is decided is first to find supporting facts in theoretical part to be able to find support for this question. In the second part the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30061
Thesis defence
- Date of defence: 9. 2. 2012
- Supervisor: Vladimíra Říhová
- Reader: Jan Šmíd
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30061
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Komunikační strategie neziskové organizace
Kateřina Benišová -
Komunikační strategie neziskové organizace
Barbora Hošťálková -
Komunikační strategie neziskové organizace
Lucie Kopečková -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová -
Komunikační strategie neziskové organizace
Kateřina Crhová -
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Karolína Ševčíková