Jiří Krupa
Bakalářská práce
Komunikační strategie Greenpeace ČR
Communication strategy of Greenpeace CZ
Anotace:
Cílem práce je sestavit obraz vybraných kampaní Greenpeace ČR tak, aby bylo možno mezi nimi rozhodnout, která z vybraných kampaní je nejúspěšnější na poli komunikační strategie. Způsobem pro dosažení cíle práce je v první řadě nalezení opěrných bodů v teoretické části, které pomohou odpovědět na otázku, jak by měla vypadat efektivní komunikační strategie. V druhé části práce je provedena analýza jednotlivých …víceAbstract:
The main aim of this paper is to create image of selected campaigns of Greenpeace CZ. With this image is author trying to achieve certain platform to decide which of the selected campaigns are the most effective in context of its communication strategies. The way this is decided is first to find supporting facts in theoretical part to be able to find support for this question. In the second part the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30061
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2012
- Vedoucí: Vladimíra Říhová
- Oponent: Jan Šmíd
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30061
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Komunikační strategie neziskové organizace
Kateřina Benišová -
Komunikační strategie neziskové organizace
Barbora Hošťálková -
Komunikační strategie neziskové organizace
Lucie Kopečková -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová -
Komunikační strategie neziskové organizace
Kateřina Crhová -
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Karolína Ševčíková