Správanie spotrebiteľov na trhu s hygienickými potrebami – Karin Javorčíková
Karin Javorčíková
Bakalářská práce
Správanie spotrebiteľov na trhu s hygienickými potrebami
Chování spotřebitelů na trhu s hygienickými potřebami
Anotace:
Javorčíková K. Chování spotřebitelů na trhu s hygienickými potřebami. Baka-larská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s hygienickými potřebami. Hlavním cílem práce je identifikovat faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu hygienických potřeb na základě analýzy sekundárních dat a dat primárních, sesbíraných pomocí dotazníkového …víceAbstract:
Javorčíková K. Consumer behavior on the hygiene products market. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. The bachelor's thesis deals with the behavior of consumers in the hygiene products market. The main goal of the thesis is to identify the factors that influence consumers when purchasing hygiene products based on the analysis of secondary data and primary data collected using a …víceAbstract:
Javorčíková K. Správanie spotrebiteľov na trhu s hygienickými potrebami. Baka-lárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2024. Bakalárska práca sa zaoberá správaním spotrebiteľov na trhu s hygienickými potrebami. Hlavným cieľom práce je identifikovať faktory, ktoré spotrebiteľov ovplyvňujú pri nákupe hygienických potrieb na základe analýzy sekundárnych dát a dát primárnych, zozbieraných pomocou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Lea Kubíčková, doc. Ing. Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv covid-19 na spotrebiteľské správanie v rôznych demografických segmentoch
Roman Straňovský -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Vplyv ekonomiky jednotlivých krajín Európskej únie na spotrebiteľské správanie
Katarína Horáková