Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací – Bc. Iva Jandíková
Bc. Iva Jandíková
Diplomová práce
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Pathological phenomena in society - drug addiction and social marketing non-profit organizations
Anotace:
Práce se zabývá patologickými jevy ve společnosti - drogovou závislostí a sociálním marketingem neziskových organizací. Znalost správného využití sociálního marketingu je jedním z předpokladů, jak úspěšně patologickým jevům předcházet. V obecné části diplomové práce se zaměřím na marketing v neziskových organizacích, patologické jevy ve společnosti a drogovou závislost. V aplikační části se pokusím …víceAbstract:
This diploma thesis deals with a pathological phenomena in society – drug abuse. The thesis further maintains that a social marketing know-how of non-governmental organizations (NGOs) is a crucial precondition of the pathological phenomena elimination. In the theoretical part of the diploma thesis several marketing strategies of the selected NGO were examined along with variol pathological phenomena …víceKlíčová slova
marketing sociální marketing neziskové organizace příspěvkové organizace marketingové strategie public relations patologické jevy rizikové chování drogová závislost školská zařízení social marketing non-govermental organizations state-funded institution marketing strategies patological phenomena risk behaviour drug abuse drug addiction educational institutions
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/stahf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Unravelling the complexities of AI literacy: How do tertiary educational institutions equip their students with skills to embrace generative AI?
Siddharth Kumar -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec
Anna Procházková -
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Martin ČAREK -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace
Kateřina Pokorná -
Návrh marketingového plánu příspěvkové organizace Planetárium Praha
Michaela Šedivá