Siddharth Kumar

Diplomová práce

Unravelling the complexities of AI literacy: How do tertiary educational institutions equip their students with skills to embrace generative AI?

Unravelling the complexities of AI literacy: How do tertiary educational institutions equip their students with skills to embrace generative AI?
Anotace:
Given the current rapid integration of generative AI technologies into a wide range of businesses, it is critical to evaluate students' readiness to navigate this technological environment as they enter the workforce. With the increasing prevalence and influence of generative AI, it is imperative that students acquire the requisite skills. Thus, the purpose of this research is to examine how tertiary …více
Abstract:
Given the current rapid integration of generative AI technologies into a wide range of businesses, it is critical to evaluate students' readiness to navigate this technological environment as they enter the workforce. With the increasing prevalence and influence of generative AI, it is imperative that students acquire the requisite skills. Thus, the purpose of this research is to examine how tertiary …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Tomáš Miklánek
  • Oponent: Andrea Sáenz de Viteri Vázquez

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93685