Poezie pro děti předškolního věku – Bc. Zuzana POLÁČKOVÁ
Bc. Zuzana POLÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Poezie pro děti předškolního věku
Poetry for children of preschool age
Anotácia:
Bakalářská práce je věnována současné, české poezii pro děti předškolního věku. V první kapitole teoretické části se zaměřím na vývoj dítěte předškolního věku, a to v oblasti psychomotorické, kognitivní a sociální. V další kapitole se věnuji vývoji české poezie od počátků až po současnost a pokusím se také o vymezení pojmu - poezie pro děti. Stěžejní částí mé práce je analýza básnické tvorby, básníka …viacAbstract:
This thesis deals with current Czech poetry for pre-school children. In the first chapter of the theoretical part I am going to discuss the psychomotor, cognitive and social development in the pre-school child. In the next chapter I am going to talk about Czech poetry from its beginnings to the present time. I am also going to define the term poetry for children. The fundamental part of my thesis is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedúci: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÁČKOVÁ, Zuzana. Poezie pro děti předškolního věku. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Postoj klientů a sociálních pracovníků k pozitivům a negativům muzikoterapie a práce s hudbou u zrakově postižených klientů
Lenka Slováčková -
Osobní pohoda, sociální kapitál a životní hodnoty u vysokoškolských studentů z České republiky, Jihoafrické republiky, Malty a Indie
Eliška Čejková -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Formy a rozsah logopedické péče v prvních a druhých třídách vybraných základních škol v Hradci Králové a Pardubicích
Veronika Strouhalová -
Vývoj fonematického sluchu u dětí předškolního věku
Kristýna Červová -
Didaktické pomůcky a hry pro celkový vývoj dítěte předškolního věku a jejich využití v mateřské škole pro sluchově postižené
Zuzana Machurová -
Prospěšnost fotbalové školičky v Moravské Třebové na celkový vývoj dítěte předškolního věku
Michal Heger -
Vliv bilingválního vzdělávání na vývoj řeči dětí předškolního věku z česky mluvících rodin
Michaela Marešová