Filozofie pro děti jako nástroj implementace talk-intensive pedagogy do českých základních škol – Bc. Ivo Rozmahel
Bc. Ivo Rozmahel
Master's thesis
Filozofie pro děti jako nástroj implementace talk-intensive pedagogy do českých základních škol
Philosophy for children as a tool for the implementation of talk-intensive pedagogy to Czech primary schools
Abstract:
Diplomová práce přispívá k diskusi ohledně problematiky posilování produktivní komunikace ve třídě v rámci implementace talk-intensive pedagogy. Konkrétně se práce zaměřuje na počáteční výzvy, kterým čelili čtyři učitelé dvou základních škol v České republice při implementaci specifické formy talk-intensive pedagogy – Filozofie pro děti. Byly pořízeny videonahrávky vyučovacích hodin a rozhovory s učiteli …moreAbstract:
This diploma thesis contributes to the discussion about the issue of strengthening productive communication in the classroom within the implementation of talk-intensive pedagogies. Specifically, the thesis focuses on the initial challenges faced by four teachers of two primary schools in the Czech Republic relating with the implementation of a specific form of talk-intensive teachers - Philosophy for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cy17y/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2022
- Supervisor: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROZMAHEL, Ivo. \textit{Filozofie pro děti jako nástroj implementace talk-intensive pedagogy do českých základních škol}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/jakf14/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Pedagogy / School administration and educational policy
Theses on a related topic
-
Rozvoj kompetencí pro dospělý život u klientů nízkoprahových zařízení pro děti a mládež
Gabriela Mikšíková -
Preventivní program pro nízkoprahové zařízení pro děti a mládež
Martina Skalníková -
Multimediální a interaktivní knihy pro děti jako možný prostředek pro rozvíjení pregramotností
Kristína Vébrová -
Muzikoterapie pro nízkoprahová centra pro děti a mládež
Jan Svojanovský -
Mapování vzniku a činnosti Ateliéru pro pro děti a mládež při Národním divadle moravskoslezském
Marie Bravencová -
Zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ
Klára Cabáková -
Publikace pro děti a mládež oceněné v soutěži Magnesia Litera (Litera za knihu pro děti a mládež)
Zuzana ČERMÁKOVÁ -
Tvorba hry pro hledání správné cesty pro předškolní děti
Valentýna Bujnošková