Virtuální realita a svět metaverse – Bc. Jaroslav Mitrofan
Bc. Jaroslav Mitrofan
Diplomová práce
Virtuální realita a svět metaverse
Virtual reality and the world of the metaverse
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá aktuálním fungováním virtuální reality a světů metaverse se zaměřením na jejich využití v soukromém a veřejném sektoru, zároveň zkoumá potenciál, praktické využití a rizika této technologie. Práce analyzuje počet aktivních uživatelů ve virtuálních světech a prozkoumává nejzajímavější virtuální světy z uživatelského i tržního hlediska. Dále se zaměřuje na analýzu trhu …víceAbstract:
This thesis examines the current operation of virtual reality and metaverse worlds with a focus on their use in the private and public sectors, examining the potential, practical applications, and risks of this technology. The thesis analyses the number of active users in virtual worlds and explores the most interesting virtual worlds from a user and market perspective. It also focuses on the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Fátor, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - c.v. Šumperk
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao
Název
Vložil
Vloženo
Práva