Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu – Bc. Linda ELIASOVÁ
Bc. Linda ELIASOVÁ
Diplomová práce
Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu
Developing Marketing Communications of International Festival
Anotace:
Diplová práce se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního festivalu outdoorovýcgh filmů (dále jen MFOF). Předmětem této práce je analyzovat dosud používanou marketingovou koncepci a způsob komunikace festivalu z hlediska jeho vývoje v rámci jednotlivých ročníků festivalu. Hlavním cílem bylo vytvoření návrhu učitých zlepšení vedoucích k úspěšnosti festivalu.Abstract:
The objective of this work is to analyze the currently used marketing concept, way of communication and PR activities connected with International Festival of Outdoor Films (hereinafter MFOF) with respect to the target group and type of event. The main objective was to create a certain design improvements lead to the success of the festival.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta PAVEZOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ELIASOVÁ, Linda. Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace festivalu Pražský filmový kufr
Kristýna Kynclová -
Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště
Vladimíra Kodajová -
Integrovaná marketingová komunikace v rámci filmového marketingu
Jakub Matalík -
Marketingová komunikace filmových festivalů v ČR
Miroslava Müllerová -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Marketingová komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary
Michal Jantoš -
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo v letech 1918 - 1930 z pohledu dnešní marketingové komunikace
Johana Holubová
Název
Vložil
Vloženo
Práva