Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization – Bc. Michaela Růžičková
Bc. Michaela Růžičková
Master's thesis
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Abstract:
Diplomová práce se věnuje marketingovému řízení a plánování v nevýdělečných organizacích, konkrétně pak ve státních příspěvkových organizacích. V teoretické části je popisováno marketingové plánování obecně a marketingové plánování v nevýdělečných organizacích, včetně sestavování jejich marketingového plánu a dále konkrétněji v organizacích veřejného sektoru. V praktické části je provedena analýza …moreAbstract:
The Master's Thesis deals with the subject of Marketing, Planning and Management for non-for-profit organizations, namely in state-funded institutions. Its Theoretical Framework features a description of marketing planning in general and marketing planning in non-for-profit organizations specifically, including methods of marketing plan outlining, with detailed implications for public-sector institutions …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ag5qc/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RŮŽIČKOVÁ, Michaela. \textit{Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/japu2x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Comparison of the Accounting Systems in the Czech Republic and Kazakhstan
Gaziza Gabidenova -
International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
Daria Borovko -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing - súčasť finančných inštitúcii
Peter Katrinec -
Project of Cost Management System in the Company XY
Martin Křížek -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Le facility management : la numérisation des processus dans l'entreprise ENGIE Services a.s.
Soňa DUCHOŇOVÁ