Veronika VERBOVSKÁ

Bachelor's thesis

Etika v komercii odkazu nežijúcich uznávaných umelcov

Ethical Considerations in the Commercialization of Legacies Left by Deceased Recognized Artists
Abstract:
The aim of this thesis was to explore the ethical side of selling art merchandise, both on the part of official institutions and in the context of artistic collaborations with major companies and brands. It was my insight into upholding the legacy of deceased artists and great masters. In the practical part I describe the impact of consumerism and advertising on the individual, its degradation and …viac
Abstract:
Cieľom tejto práce bolo preskúmať etickú stránku predaja umeleckého merchandise, či už na strane oficiálnych inštitúcií, alebo v rámci umeleckých spoluprác s veľkými spoločnosťami a značkami. Išlo mi o nahliadnutie na dodržanie odkazu zosnulých umelcov a veľkých majstrov. V praktickej časti opisujem vplyv konzumu a reklamy na jednotlivca, jeho degradáciu a snahu riešenia vnútorného problému.
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Denisa Jánská

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VERBOVSKÁ, Veronika. Etika v komercii odkazu nežijúcich uznávaných umelcov. Ostrava, 2024. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta umění