Spokojenost zákazníků s úrovní nabízených služeb fitness centra Tornádo Sport – Michaela HUMLOVÁ
Michaela HUMLOVÁ
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků s úrovní nabízených služeb fitness centra Tornádo Sport
Customer satisfaction with the level of services offered by the fitness center Tornado Sport
Anotace:
Cílem předkládaného projektu bylo zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost zákazníků s nabízenými službami fitness centra Tornádo Sport. Pomocí polostandardizovaného rozhovoru s vedením společnosti a dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili klienti, jež fitness centrum navštěvují, se zjistilo, jaké služby klienty uspokojují, a které spíše firmě škodí. Výsledky z dotazníkového šetření byly …víceAbstract:
The aim of the presented project is to find out how satisfied the customers of the Tornádo Sport Centre are with the services offered. The level of customer satisfaction will be indentified using questionnaires that will be handed out to clients, who already attend the Fitness Centre and half-standardized interviews with the company's management. The questionnaires and interviews will help identify …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUMLOVÁ, Michaela. \textit{Spokojenost zákazníků s úrovní nabízených služeb fitness centra Tornádo Sport}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/jawnuh/.
Jak správně citovat práci
HUMLOVÁ, Michaela. Spokojenost zákazníků s úrovní nabízených služeb fitness centra Tornádo Sport. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nabídky a poptávky sportovně pohybových aktivit pro osoby s postižením ve fitness centrech v ČR
Veronika Výtisková -
Posouzení marketingových přístupů fitness center v poskytování sportovních služeb
Jan Broďák -
Komparace nabízených služeb fitness center v ČR a ve Velké Británii
Iveta Krejčiříková -
Analýza provozu a následná inovace nabídky služeb fitness centra
Jana Kiršová -
Spokojenost zákazníků fitness centra Colliery Crossfit Ostrava.
Patrik POHLI -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová