Tvorba systému hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného podniku – Bc. Gabriela Bolíková
Bc. Gabriela Bolíková
Master's thesis
Tvorba systému hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Creation of Customer Satisfaction Evaluation in the Selected Company
Abstract:
Anotace Diplomová práce se zabývá problematikou zákaznické spokojenosti a sleduje naplnění hlavního cíle, kterým je vytvoření systému hodnocení spokojenosti zákazníků v konkrétní společnosti ze sektoru služeb. V teoretické části je přiblížena problematika kvality služeb, definování požadavků zákazníků, znaků spokojenosti zákazníků a metod měření spokojenosti zákazníků. V aplikační části práce je uplatněn …moreAbstract:
Annotation This thesis deals with customer satisfaction and monitors the fulfillment of the main goal of establishing a system of customer satisfaction ratings in specific companies from the services sector. In the theoretical part is given an idea of the quality of services, defining customer requirements, customer satisfaction symbols and methods of measuring customer satisfaction. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2016
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/r5emv/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOLÍKOVÁ, Gabriela. \textit{Tvorba systému hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného podniku}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2016. Available from: https://theses.cz/id/jbdcs8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman