Bc. Barbora Halamková

Master's thesis

Distribuční kanály vybraného operátora

Distribution Channels of Selected Operating Agency
Abstract:
Tato diplomová práce se bude zabývat analýzou prodeje a distribučních kanálů společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. Práce bude členěna do dvou částí. První část bude obsahovat definice základních pojmů jako je marketingový mix, služba, distribuce, prodej a další informace z oblasti marketingu. Druhá část bude popisovat společnost T-Mobile Czech Republic, a.s. a bude zaměřena především na analýzu …more
Abstract:
This diploma thesis deals with analysis of sales and distribution channels of T-Mobile Czech Republic. The thesis will be divided into two parts. The first section will contain definitions of key terms such as marketing mix, service, distribution, sales and other marketing information. The second part will describe the T-Mobile Czech Republic as and will be focused on analyzing the individual elements …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Halamková, Barbora. Distribuční kanály vybraného operátora. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management