Bc. Barbora Halamková

Master's thesis

Distribuční kanály vybraného operátora

Distribution Channels of Selected Operating Agency
Anotácia:
Tato diplomová práce se bude zabývat analýzou prodeje a distribučních kanálů společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. Práce bude členěna do dvou částí. První část bude obsahovat definice základních pojmů jako je marketingový mix, služba, distribuce, prodej a další informace z oblasti marketingu. Druhá část bude popisovat společnost T-Mobile Czech Republic, a.s. a bude zaměřena především na analýzu …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with analysis of sales and distribution channels of T-Mobile Czech Republic. The thesis will be divided into two parts. The first section will contain definitions of key terms such as marketing mix, service, distribution, sales and other marketing information. The second part will describe the T-Mobile Czech Republic as and will be focused on analyzing the individual elements …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Halamková, Barbora. Distribuční kanály vybraného operátora. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce