Business model módní značky s upcyklovaným oblečením a doplňky – Nare Gichunts
Nare Gichunts
Bakalářská práce
Business model módní značky s upcyklovaným oblečením a doplňky
Business model of a fashion company making upcycled clothing and accessories
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou business modelu módní značky s upcyklovaným oblečením a doplňky. Cílem teoretické části bylo popsat problematiku módního průmyslu, jeho škodlivosti a nadprodukce odpadu. Dále se zabývala existujícími řešeními tohoto problému se hlubším zaměřením na upcyklaci a jejím vnímáním spotřebiteli módy. Definovala také business model a metody jeho zobrazení. Cílem praktické …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to make a business model of a fashion company making upcycled clothing and accessories. The goal of the theoretical part lays within describing the fashion industry, its harmfulness, and the overproduction of waste. The research defined existing solutions of the problem with further focus towards upcycling and consumers´ perceptions of upcycled clothing. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86849
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Jana Müllerová
- Oponent: Lukáš Válek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86849
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Business plan for a sustainable fashion apparel brand
Nazgul Kantayeva -
The CSR in the fashion industry
Maria Menshchikova -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
Affaan Asma Manzil Luquman -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova -
Digital Fashion – móda, která neexistuje
Lucie Kulhánková -
Market entry of German fashion brand into the Netherlands
Jana Fleischer