Realizace individuální integrace u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Jana Bušová
Bc. Jana Bušová
Diplomová práce
Realizace individuální integrace u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Implementation of individual integration in a child with special education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá integrovaným vzděláváním žáků s poruchami autistického spektra. Teoretická část objasňuje pojem poruchy autistického spektra, věnuje se jejich etiologii a komplexní diagnostice, uvádí možnosti vzdělávání jedinců s poruchou autistického spektra a popisuje jednotlivé oblasti přípravy dítěte s poruchou autistického spektra na integrované vzdělávání. Výzkumná část obsahuje případovou …víceAbstract:
The degree thesis deals with integrated education of pupils with autistic spectrum disorders. Theoretical part explains a concept of the autistic spectrum disorders, is devoted to their etiology and comprehensive diagnostics, states possibilities of education of the individuals with autistic spectrum disorder and describes individual areas of preparation of a child with autistic spectrum dosorder for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/equpz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Spectrum of systemic disorders in myotonic dystrophy
Olesja Parmová -
Surfaces of (Post)postmodernism: David Foster Wallace and Autism Spectrum Disorders
Krištof Anetta -
Perspective taking v kontakte s ľudmi s poruchou autistického spektra
Lucia Wenyová -
Vývoj fonematického sluchu u dětí předškolního věku
Kristýna Červová