Lukáš Löffelmann

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B

Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B. V první části této práce jsou objasněná teoretická témata se zaměřením na definici marketingu a vysvětlení jeho významu, popis marketingového mixu, strategického řízení, typů strategie a procesu situační analýzy. Druhá část práce je zaměřena na analýzu prostředí podniku spolu s jejím …více
Abstract:
The topic of this Bachelor thesis is Analysis of the marketing strategy of BTL Healthcare Technologies in the B2B market. The first part of this thesis explains the theoretical topics focusing on the definition of marketing and explaining its meaning, describing the marketing mix, strategic management, types of strategy and the process of situational analysis. The second part of the thesis focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor: http://theses.cz/id/jbqrdm/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management